Getuigenissen Healing Night en ‘Hearing from God’ Conferentie

Josefa – België: Mijn man en ik waren naar de genezingsconferentie gekomen. Het woord over genezing, verbonden aan vergeving schenken, was heel mooi. Anderhalf jaar geleden ben ik met klachten van – pijn aan mijn heup met uitstralingspijn naar de knie – naar de huisarts geweest. Die schreef fysiotherapie voor, omdat ze vond dat mijn bekkenstand vreemd stond. We hebben dan thuis God gedankt voor het offer van Jezus, dat we door Zijn striemen genezing hebben ontvangen en vergeven zijn. En…, de pijn was weg! Maar ongeveer een maand geleden kwam dezelfde pijn weer terug. Ik had me voorgenomen om er geen gebed voor te vragen, omdat ik wist dat de Heer me genezen had.

Tijdens de gebedstijd gingen er velen naar voor, dan zei de spreker: “Is er iemand met pijn aan zijn heup?”  “Dat is voor mij “, zei ik tegen Marc. Maar net voor we zouden bidden, zei Stein: “In mijn gedachten komt sterk dat het je been is! Kan het misschien korter zijn? “

Nu, rond mijn elfde jaar werden mijn ouders via de schooldokter op de hoogte gesteld dat mijn schouders niet op dezelfde hoogte stonden … dat zou wel komen door de schooltas altijd aan eenzelfde kant te dragen; volg maar wat kiné … dat gaat wel over.   Rond mijn 40e vroeg de Arboarts mij of ik wist dat mijn ene been korter was? Hebt ge daar geen last van? … Neen dus.

En nu, na nog eens 23 jaar komt er de vraag of mijn been korter kan zijn?

Ja, dat kan!

Er is gebeden en mijn been kwam gelijk met het andere, ook was ik vrij van pijn. Toen we terug naar Genk (B) reden bleef de pijn ook weg. En sindsdien is het weggebleven. Dank U Jezus. Nu wil ik er ook nog bij zeggen dat ik heel veel vooroordelen had tegen het bidden voor ongelijke benen. Er was veel ongeloof en twijfel als ik daar iets over hoorde of las. Maar ik heb in de week voor de conferentie in mijn gebed gezegd dat ik, als de Heer dat zou aanduiden, geen enkele vorm van ongeloof zou hebben.

 Hearing from God

Dennis te B. : Na de eerste lezing over het verstaan van Gods stem, werd een moment genomen om jezelf in stilte te richten op God. Ik werd zo geraakt door de liefde van Vader bij Psalm 139, die werd voorgelezen uit de Passion Translation. Tijdens dit moment kreeg ik een beeld van twee polsen met daaromheen twee kettingen die ter plekke braken en die ik af mocht schudden en op de grond vielen. Tegelijkertijd kreeg ik een tekst in gedachten Galaten 5:1: ‘Sta dan vast in de vrijheid waarmee Christus ons vrijgemaakt heeft, en laat u niet weer met een juk van slavernij belasten.

Ik vond het wel spannend toen de oproep kwam iets te delen als je iets had ontvangen. Kwam dit echt van God of was het van mijzelf? Toch besloot ik, na een aantal getuigenissen, mijn hand op te steken.  Ik vertelde over mijn beeld en de tekst die ik erbij had gekregen en dat ik niet zeker wist of het voor mij was of voor iemand uit de zaal. Op het moment dat ik er stond en mijn getuigenis had gegeven kreeg ik een lied in gedachten en ik kon niet anders dan de tekst proclameren:

‘Turn your eyes upon Jesus, look full in His wonderful face,
And the things of earth will grow strangely dim, in the light of His glory and grace.’

Sue vroeg of er mensen in de zaal waren, die zich gebonden of zich op een of andere manier beperkt voelden, wilden gaan staan. Omstanders werden gevraagd de handen op te leggen. Ik mocht een gebed uitspreken en ik ervaarde alleen maar liefde voor deze mensen, maar ook een heilige verontwaardiging over hun gebondenheid.

Ik heb het gebed later teruggeluisterd, ik kreeg echt de Woorden ingegeven. Na het gebed een soort opluchting en een gevoel van vrede die ik zag op de gezichten van diegenen die waren gaan staan. Schitterend zoals door de bevrijdende kracht van Jezus de Glorie van Vader zichtbaar wordt. Wij zijn vrij gemaakt door Jezus om aan anderen hun vrijmaking te verkondigen! Prachtig om zo te mogen uitstappen en de Liefde van Jezus te ervaren en door te geven.

Brenda te W.: Verleden week was ik als oud student op bezoek bij Charis Bible collega tijdens de “Hearing from God” conferentie in Naarden met Bryan & Sue Nutman….Het prachtige onderwijs werd op een mooie simpele manier uitgelegd. Over hoe we Gods stem kunnen verstaan!

Heel bijzonder was dat we na elke les het geleerde ook in de praktijk gingen brengen.   Op dinsdag morgen zat ik na de 1ste sessie samen met 3 andere dames in een groepje, we mochten om de beurt allemaal over 1 van ons groepje woorden van God uitspreken. De woorden die over mij uitgesproken werden waren zó raak, en zo bijzonder. Echt een goede bevestiging van wat God aan het doen is in mijn leven en in de bediening van mijn man en mij; oneinhimfoundation.com.  Soms denk je dat je Gods stem niet verstaat, of dat God tegen jou niet spreekt.    Maar Hij spreekt echt tegen iedereen, als je er maar naar wilt luisteren.

Andrew Wommack Ministries
Charis Bible College

ADRES:
Nikkelstraat 3A
1411 AB Naarden

TELEFOON:
+31(0)35 533 88 75
E-MAIL:
vraag.nl@awmcharis.com

KVK nr. 37137450

Bankgegevens:
GIFTEN
IBAN: NL83RABO0114176485
Bic Nr: RABONL2U
BETALINGEN
IBAN: NL33ABNA0544385306
Bic Nr: ABNANL2A

Verstuur een bericht

14 + 2 =

Facebook reacties